Backenzi

Nu e jag tillbaka efter en skoldag! Lämnat in praktikrapporten och en annan uppgift vilket är rätt skönt! Nu ska jag leta efter biljett till Skåne *ångest*. Orka liksom! Men man måste.

Ska städa och röja undan här. Blåa stora påsar ska fram och jag ska slänga allt möjligt shit! Snart kommer han och jag är inte beredd.

Sist jag såg älsk var 7 jan. Sedan dess har jag levt celibat i min ensamhet. Det har varit rätt skönt på gott och ont. Nu måste man lära sig att anpassa sig och sina vanor efter någon annan. man måste lära sig kompromissa igen. Gud, vad ska jag göra med en hel människa?

Jag vet att det låter konstigt. Men när han var här så blev jag van att ha honom här. Sen försvann han i 4 månader, och nu är han tillbaka igen? Jag vet inte riktigt. Jag säger inte att jag tvekar eller ångrar mig, men det är något riktigt stort för jag var inte beredd att få tillbaka honom på en vecka! Usch, jag får ta itu med saker helt enkelt så kommer det kännas bättre.

Zumba ikväll igen kl 19.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0