Biatch

Jag är en bitch irl. Eller jag uppfattas som det, så jag fattar inte varför jag inte bitchar på min blogg lika mycket utan jag väljer ut mina ord noggrannt och försöker hålla ner på svordomarna, men det slinker ut en och annan då och då. Kanske för jag svär på bosniska eftersom i mitt huvud upplevs det som mer effektfullt.

Det är mer effektfullt. När jag säger idi u pm så fattar personen direkt, eller så kan man använda det på skoj. Jebiga är ett annat ord som man använder frekvent. Jag tror dom borde lägga upp en bild på mig bredvid det ordet. Jag misshandlar det. Allt är verkligen jebiga för det mesta!

Odjebi är lika misshandlat som jebiga, men har i princip samma betydelse men riktas mot en person istället. Jag är väl insatt i mina svordomar för de slinkar ut.

Under dagens redovisning: Jag tror jag började hälften av meningarna med Maa.... Det är som Ehh..Men det är Maa.. O sen när jag tappa mina papper så slank det ut ett "jebi se vala" och lyssnarna satt o lyssnade intensivt. Tur det bara var svenskar där, hade brutit ut i skratt om det var en bosnier där. Jag insåg det nyss. Jag är den enda bosniern i min klass. Jag tror jag är den enda blatten i min klass. Eller blatte som inte är försvenskad. Jag snackar hejvilt med alla :D, like i give a shit liksom?

Uh, jebi se, stade muzika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0