Dont play with fire

Det enda jag har är att säga, lek inte unge med elden för du vet inte vem jag är och vad jag kan göra. Speciellt när du försöker snacka skit om något som är något heligt för mig. Lek inte med elden med dina lögner, för som vi bosnier säger "U lazi su kratke noge" a tvoje ce biti jos krace uskoro.

Min mans fd fick för sig att sprida runt lite lögner fick jag reda på idag. Barnsliga lekar, som jag inte borde lägga en tanke åt egentligen. Men tydligen har det spritt runt sig på stan rejält. Och tro mej, jag tänker inte hålla käft om detta.

Jag har tagit smällar och jag har varit the bigger person, men i helvete heller denna gång! Jag kommer få tag på dig, och du kommer få äta upp dina ord. Snacka skit om skitsaker bryr jag mig inte det minsta om. Men försök snacka skit om mitt äktenskap, då kommer du få äta upp mer än bara dina ord.

Jag tycker synd om henne. Jag är en väldigt snäll människa, men trampa inte på mina tår. För du kommer bli ihjältrampad av mig. Och tro mig, payback is a bitch! Du lekte med elden, och fick ett fucking inferno!


Kommentarer
Postat av: senada

förstår inte vad det är för fel på ex. de ska alltid lägga näsan i blött.

2010-04-10 @ 13:23:53
URL: http://aada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0