Dzamijski Golubovi

Är det bara jag som är trött på dom här s k Dzamijski Golubovi? (Fick det uttrycket från en tjejkompis)

Med dom menar jag vår generation, bosnier, muslimer som spelar hyperreligiösa? Jag dör liksom!? Dom går från moské till moské. Alla har skaffat sig värsta bruden som spelar helig. En månad om året fastar dom. Resten av tiden super dom. Jag dör alltså!

De spelar heliga medan de snackar skit om allt o alla. Liksom, stå upp för din sak din idiot?! Deras grej: Vi går ut och visar oss i allmänheten. Våra brudar får inte snacka med någon, utan sitta inklämda i ett hörn hela vistelsen. Sen drar vi hem till någons källare och super ner oss till max.

Sen kommer ramadan. Då jävlar det går dom under jorden. Ja, dom är Guds barn liksom. Sen kommer bajram, då ordnar dom till en fest och super skallen av sig.

Resten av tiden sitter dom och snackar skit om oss mer normala bosnier. Jag var inne på någon bosnisk blogg grej där tre killar skriver. Jag dog av garv....!!! OMG! WHY O WHY skämma ut sig så där?

Jag står åtminstone upp för det jag gör och ja, visst har jag ångrat vissa av mina handlingar innan. Men aldrig har jag snackat skit om någon bosnier för att de inte lever på det "muslimska" sättet eller snackat allmänt skit om folk. Typ: du vet, hon var med han här o sen bytte hon kille nästa helg. Liksom good for her om hon pallar det?!

Näj, det e för sent för mig att bli irriterad, men jag blev det efter jag läste den satans bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0