Fuck it

Här sitter jag och väntar på VLC eller vad det heter ska installeras. Ska kolla på någon Osama film. Eller så heter den. Vetefan om den hette så. Jag fastna. Jag har ätit som en gris idag. Och jag skojar inte. Min plan att plugga funka i drygt 30 min. Sen tröttna jag.

I know, I suck!

Jag ska fortsätta äta nu. Jag saknar bosnien. Så jag gjorde sånna där, kifle s hrenovkom unutra. Jag skojar inte alltså. Deg och jag igen! Men jag var pretty smart denna gång. Köpte färdig deg. Eller smördeg eller vad fan vad det heter. Det är bara rulla in korven i dom. Smörja med ägg. Lite salt...och stoppa in ugnen. Man ska tydligen inte steka dom som jag gjorde första gången. Ugnen funkar bäst!

Jag känner att jag kommer få min mens snart. Jag äter allt jag ser för tillfället.Jag är som en gravid kvinna innan jag får mens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0