Gårdagens Horoskop

Fiskarna
Tecknen råder dig att kont-rollera något speciellt en extra gång för und-vikande av onödiga misstag.

Källa: Metro självklart! Jag som student har fan inte råd att läga ut pengar på onödiga preme..något. jag kan inte det ordet. premuneration prenumeration? Något sånt? VEM FAN KOM PÅ DET ORDET?!

Jag läser alltid gårdagens horoskop för att se om det stämmer. Innan var jag helt inne på det där med horoskop, och jag kunde sabba min egen dag för att horoskopet skulle stämma. Korkat men sant. Ludost, mladost jebiga!
Så jag vände på steken och nu läser jag gårdagens för att se hur bra det stämmer. Hos mig handlar horoskopet antingen om att jag ska akta mig för misstag eller ekonomi. Liksom, tell me something new? Ekonomi behöver jag inte oroa mig för. Jag har inga pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0