Hemmafru

Ska tvätta idag! sen klockan 11 har jag försökt röra mig ur soffan, men sen den formas efter min röv så orkar jag inte. Den är bara för skön liksom!

Väntar på att älsk ska komma in! Eller tydligen exmaken enligt vissa :S Det värsta i allt detta är, varför snacka inte folk skit när det gick dåligt?

Usch, nej. Och jag håller på att avkalka allting här hemma. Och jag gjorde tahrana till frukost/lunch/middag. Det är typ av en bosnisk soppa. Typ degsmulor som man torkar o kokar upp till soppa. Sjukt gott om man har ajvar när man kokar upp den. Och sen en klick creme fraiche i medan man äter. Jag har blivit en bosnisk hemmafru. Skott i pannen typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0