If i dont care

Om jag slutar byr mig så kanske det känns bättre. Det kanske känns som om jag akna ndas igenn. Trycket i bröstet kanske lättar. Tårarna samlas i ögonen och jag önskar att jag kunde motverka dom. Jag önskar att jag hade dig. Men jag känner hur du glider långsamt genom mina fingrar. Hur nära jag är att släppa taget om dig. För jag vet inte hur länge jag kan stå ut. Hur länge jag kan andas medan jag är intryckt i ett hörn.

Det känns som väggarna närmar sig och att jag känner mig mer o mer instängd. Jag saknar ditt stöd, jag önskar att du förstod. Jag önskar att du var du. Att du blev den som jag behöver så mycket. Jag önskar att jag kunde ta tillbaka det. Jag önskar att det var som innan. Jag önskar att det var som det brukade vara. Jag önskar att det ska förändras. Jag önskar att det ska bli bättre. Jag önskar att jag kunde bli bättre. Jag önskar att du älskade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0