Insomnia

Nej, jag kan inte sova?! Vad gör ni för att somna? Jag kan vrida och vända på mig hur mycket som helst utan att somna? Jag sätter på världens sämsta serie och plockar upp min otroligt komplexa pocketbok som jag fattar nada av, och jag somnar fortfarande inte. Jag har försökt somna till sånna typ av slappnande ljud ..men jag blir mer o mer vaken! Jag har försökt med sömntabletter men inte fan funkar dom. Jag behöver hjälp! Det är bara att inse. Och det är just på kvällen jag får för mig att göra massa saker! Städa, plugga hit o dit! Det är sjukt! Kan lätt ställa mig och diska nu vilket jag inte absolut inte ägnar en tanke över under dagen!

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0