Ko ceka taj doceka

Idag hade jag ett missat samtal. Okänt. jag satt på föreläsningen och kunde inte svara, men jag hade på känn att det var migrationsverket. Du vet, vi kvinnor. Vi har ett sjätte sinne..eller e det ett sjunde?! I alla fall...

Jag kom hem. Ett brev hade ploppat in i brevlådan. Migrationsverket.

Jag öppnar, jag läser. Vi kan inte tyvärr bevilja ert uppehållstillstånd. Man ba? Eeeh....Klumpen i magen blir allt större. Jag läser vidare. Andra pappret.

Bla bla bla...
Därför beviljar vi er ansökan om uppehållstillstånd från 2010-04-12 till 2012-04-10!

Ett YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES slinker ut med allt jag orkar! Jag skickar sms till älsk! RING NU NU NU NU NU!

Han svarar: Han bara, hej älskling!
Jag: PACKA VÄSKORNA!
Han: Vad snackar du om?
Jag: PACKA NUUUUUUUUUUUUUU!
Han: Skojjaru du eller menar du allvar?!
Jag: *hoppar omkring av glädje*
Han: *det sjunker in, och han börjar skutta omkring med mig!

ÄLSK KAN VARA HÄR NÄSTA HELG! Underbar dag och på något sätt känner jag att allt, verkligen allt kan lösa sig! BRAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0