Näsblod

Jag är det svarta fåret i vår familj. Jag drabbas av allt. Jag lider av stress som har lett till att jag tappar mitt hår lite då och då. Jag har ett medfött hjärtfel. Jag har massa allergier mot det mesta. Jag vet. IT SUCKS! Men det har aldrig stoppat mig.

Men vet du vad som är fett jobbigt? När jag får näsblod mitt i natten och när jag inte märker det. Jag kommer inte dö av det, men VAD FAN! JAG TVÄTTADE NYSS MINA LAKAN! Det är fett orättvist att livet är konstant emot mig. Jag tvättade min matta, då jävla det spiller jag kaffe på den. Jag tvättar mina lakan, då får jag näsblod. Jag putsa mina fönster, då sket en fågel på dom. Det är bara en av många Guds sätt att säga till mig: "-Dina, det är inte meningen att du ska hålla på att städa..!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0