Seriöst nu

Jag sitter i min soffa, och jag vet inte vad jag ska göra. Fingrarna darrar. Jag vet att han är min man, men kom igen? Jag har känt mig singel sen jag kom hit. Vilket har underlättat en hel del! Helt jävla sjukt är det! Jag är överlycklig!

Jag vet att jag är äckligt positiv nu, vilket jag är allergisk mot. Men kom igen!? Det här är den bästa dagen på hela året, kan jag nog lätt säga. Jag skiter fullständigt i att det ser ut som det kommer snöa en meter ute idag. Jag skiter i att det är pisskallt, jag skiter i hur allt ser ut och hur allt är! Det enda som spelar någon roll är att han kommer ikväll. jag ska sitta fastlimmad vid telefonen och vänta på att han ska skriva eller ringa att han är i närheten av jönköping! I DONT CARE LIKSOM!

Jag och ms Zivcena ska hålla mig sysselsatta idag! Det bästa av allt annat, så är det faktiskt Ms Zivcena som har hållt upp mitt humör senaste månaden, sen jag kom tillbaka till Jönköping.

Helt sjukt. Jag har mycket att tacka den bruden för! Hon är verkligen ett stöd. Näääj, tjocktröja på, och stor fet sjal och sen till willys! Sen plocka undan, sen dra mig till skoooolllaaaaaaaaaan! :D ÄÄÄÄÄÄÄLSSSSSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0