Skönt med sol!

Hmm, det e sol ute men det är svinkallt! Nu har jag lyssnat på cp musik halva dagen. Typ Mel C. Kul va? Nej, didn't so either! Ms Zivcenas fel det där.

Vet du vad som mer hände? Jag trodde jag tvättade nu kl 19. Jag gick ner. Jag kommer inte in i den förbannade tvättstugan. Jag försöker förstå mig på den där digitala bokningstavla. Liksom, jag faaaaaaaaattar noll på den! Jag inser att jag har bokat imorgon kl 19. Okej tänker jag. Inget mer än det, inte som jag ska ut imorgon direkt. Plötsligt börjar tavla att tjuta som in i helvete! Jävla helveteskap! Djävulens produkt det där. Jag kollar vad som är fel på den. Japp, vad händer då? Jo, den bokar in mig på alla tvättiderna nästa vecka. Då menar jag varenda än! Snacka om att folk kommer börja knacka på min dörr....Bara så ni vet. I'm not home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0