Sömnigt

Efter att knappt ha sovit något i natt börjar jag bli riktigt sömnig. Jag har tvättat allt som ska tvättas men nu torkar det. Har tvättid till 23. Så jag får hoppas att något blir torrt i alla fall. Det luktar fräscht och mysigt här inne nu med nytvättade kuddar och annat roligt.

Imorgon kommer älsk. helt sjukt. Efter fyra månader får jag träffa honom. ja, bättre kan det inte bli. ms Zivcena var här en stund och vi snacka lite skit. Imorgon ska vi göra något kuligt! Vi får se vad som händer...usch, kan inte skiten torka. jag vill att det ska vara fredagkväll och att jag får pussa på älsk.

Jag ska köpa ljus imorgon. Påminn mig någon! Ska göra det riktigt mysigt. Något förslag på någon god mat som jag kan fixa imorgon? Så mycket att göra imorgon...Vadå raka benen? Aaaah....kan någon göra sånt skit åt mig och väcka mig igen när kl 19.30 och älsk är här? Snälla...någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0