Uppdatering!

Förlåt för världens sämsta uppdatering, jag är inte värst duktig på det här! Jag vakna, drack kaffe, snacka med älsk tog på mig och drog till skolan! Tro det eller ej, jag satt där i två effektiva timmar. jag måste dit imorgon igen eftersom jag har redovisning på tisdag direkt på morgonen. Just nu sitter jag o gör inte så värst mycket. Jag väntar på att älsk ska komma in på msn så vi får snacka, men inte mer än så? Vad har jag käkat idag? En liten påse chips, men jag orkar inte mer något! Nej, jag lider inte av ätstörningar, utan jag är världens sämsta på att känna hunger, vilket kan vara rätt bra eftersom Beach 2010 närmar sig med stormsteg. Hmm...

jag provade min nya bikini igår, den satt bra och jag insåg att jag älskar mina kurvor. Alltså kurvor på svenska, sluta skratta bosnier!

Såå...vad händer mer? Jo, lite mer kaffe skadar aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0