We meet again

Mina tankar:

jag måste göra redovisnings shitet, jag måste göra klart andra skolgrejer. massa ärenden imorgon. men jag sitter men min röv i min soffa. Man märker var jag sitter i soffan. Där den har sjunkit in. Jag låter ingen annan sitta där. mitt ställe. det är numera format efter min röv. som sån memorykudde liksom.

Jebo majku, vad jag är irriterad på fjärilarna i magen. Det beror mer på allt kaffe som jag klämmer in i mig. Ja, jag klämmer in kaffe in i mig. Jag sitter mitt i en röra. Fan, jag kommer inte lägga mig förrän sent och jag ska vara i skolan klockan åtta. Vem fan bokar föreläsning klockan åtta? Till och med gud sover då för fän. Jävla helvet, u PM! *förlåt mamma för jag svär ali stvarno u PM!".

Jag pallar inte. Snälla... Moram ovo sranje uraditi.

Skott i pannan, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0