100326

Vaknade nyss, tog mitt kaffe, min jeansjacka, mina brillor och gick ut för att upptäcka, DET ÄR VÅÅÅÅR!

Dagens plan: Plugg/Praktikarbete/Sola och sen ska trion återförenas.

Igår var det bara jag och Ms Zivcena men ikväll dyker vår tredje part upp! Jag hoppas att det går bra för det har skett en hel del förändringar sen vi var tillsammans sist :/ Varför blir det alltid så att en person känner sig bortglömd och sidosatt för att de andra har skaffat partner? jag är gift numera, och ms Zivcena har pojkvän...men liksom det stoppar juh inte oss från att umgås direkt?! Eller ibland, men det är liksom att acceptera att man numera har obligationer mot någon annan i sitt liv, speciellt jag som är gift kan inte dra ut och supa skallen av mig (inte för att jag gjorde det innan heller, men ändå).

Usch, jag sitter och kollar på mina nya nagellack. Den är svart, men den matchar min outfit! Jag är världens sämsta på att lägga upp bilder på mig, JAG VET! Jag ska förbättra mig, om jag har lust :P Men det har jag så sällan. Ska göra en sån bildbomb en gång i veckan! Vi får se! Usch! Nej, Våra Bästa År börjar strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0