16,14

Okej! Det är bara att inse att jag inte kommer få något gjort idag heller! Eller lite kanske senare ikväll. Är det tisdag idag?

Jag och miss Zivcena kom överens att vi ska ut på stan på torsdag! Det är typ det enda roliga som händer på hela veckan? Har något tips på vad jag ska göra? Jag dör av tråkighet!

Jag har käkat, jag stekte ägg sen gjorde jag mackor med leverpastej till mellanmål. Ja, jag är som ett barn och käkar mellanmål. Jag är absolut inte nyttig av mig, men jag blir hungrig, ofta! Vilket är rätt konstigt med tanke på problemen som jag har haft med mat. Jag har inte en sund relation till mat, men men!

Jag är den som käkar en gång om dagen i vanliga fall och då käkar jag cheeseburgare. Sjukt konstigt att jag inte lider av förstoppning pga torr mat. Jag dricker kaffe, knappt något vatten. Jag toppar det med massa chips och godis. Jag tänker så här: Det är bättre att jag dör mätt, än hungrig och ångerfull pga av något som jag velat äta, men avstått. Så tänkte jag nog inte för 3 år sedan ;).

Jag gillar inte läsa bloggar där folk snackar om att dom endast äter fil eller äpplen hela dagarna. För jag hamnar själv i sådan spiral igen. Visst, vem vill inte vara perfekt? Vem vill inte ha den där platta magen, men faktum är så älskar min make min lilla pluttmage! Det jag har komplex för är mina bilringar, och dom har jag även om jag väger 45 kg eller 60. Fast jag pendar mellan att väga 45 och 60. Jag är som Oprah, jojo-bantare.

Ena dagen kan jag väga och unna mig att käka en familjepizza med allt på, och nästa dag är jag nere på golvet och gör situps tills jag stupar!

Men men...jag är som vilken annan 22åring! PMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0