A6

Jag gick som en tönt runt på A6 i en timme! Hittade inget att köpa! Eller inget som jag hade lust till att köpa, men för någon dag sen så kollade jag runt på nätet och hittade massa inspiration??!!!

Jag gick runt som en fjolla och tänkte, nej, jag har allt jag vill och behöver ha inför våren/sommaren. (Vilket är i för sig sant) Men vad hände med den bruden som var så shoppinggalen att hon inte kunde gå från stan utan åtminstone ett par nya strumpor???? Var tog hon vägen? Slösa byttes ut mot spara utan att jag ens märkte det.

Kanske för att jag tänker på viktigare saker nu som var jag ska bo och hur jag ska lyckas betala mina räkningar???

Hmm, jag ska göra en önskelista helt enkelt och sätta upp det som mål!

Nedostajes mi bebo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0