Bort med grusen!

Usch! Jag ska ta och ladda kamerabatteriet och ta foton!

Ska laga mat nu för jag och Ms Zivcena ska äta lunch tillsammans :P Vi ska spela ekonomiska. Och vi kom på igår att vi ska träna,springa i naturen. Jag skrattar inombords för jag vet att det aldrig kommer att ske! 
 
Angående den ekonomiska biten, så tar vi igen det imorgon då vi shoppar loss! Smart va? Soo balkanstyle!

//Balkan, Balkan, Ovo je Balkan, come on!//

Ska ta på mig nu något somrigt! In your face winter! Önskar jag kunde ta på mig högklackat och vandrat ut som om det vore 10 grader ute, men det irriterande gruset kommer att förstöra mina klackar :/! Uh!

Jag har fastnat för Serbien bidrag i eurovision, eller ett av dom! Vi har då Milan Stankovic och Emina Jahovic. Jag föredrar Milans låt trots att han sjunger om Beograd hela tiden, men även det är Balkan.

Ja, jag är muslim, men så sekuliserad som man kan bli. Jag är stolt över mitt ursprung men inget jag känner att jag måste konstans hålla på att bevisa och försvara. Ljudi ce biti ljudi med andra ord och snacka skit om hur än man är!

Okej! Hur lyckades jag komma in på detta? Nej, inget predikande nu, TA PÅ MIG NU NU NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0