Första kärleken

Jag insåg en sak igår. Jag insåg att min man faktiskt är min första kärlek. Jag har sagt massa gånger att jag älskar en kille, men just i dom situationer, kan jag ha menat det, men aldrig fattat vad kärlek innebär.
Jag insåg hur mycket tid jag har lagt ner på totalt meninsglösa förhållanden och att jag redan från dag ett aldrig trott att de skulle leda någonstans, men jag har alltid nöjt mig med det. Det räckte då, tills jag förra året, kom till den punkten i mitt liv att jag faktiskt ville ha någon jag älskar.
Men jag minns inte min första kärlek...för att jag har aldrig älskat någon som jag älskar min man. Det går liksom inte att jämföra, och därför har mitt förflutna bleknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0