Fredag fredag fredag!

Det är skönt med fredagar, speciellt då solen lyser så skönt utanför! Här sitter jag i min soffa och börjar inse att jag faktiskt har allt jag vill ha! jag har mitt svarta nagellack, jag har mina brillor, jag har min musik! Visst, läget kan bli bättre, älsk kan vara här. Men det här är den ultimata situationen just nu! Jag är inte hungrig, jag har tak över huvudet, jag har vänner som jag umgås med och jag vet att i slutändan så kan allt bli bra. Visst, jag ser inte ljuset i slutet av tunneln än, men jag vet att jag har rört mig några steg i rätt riktning. Det ordnar sig, för det gör alltid det.
Det var någonstans jag läste en gång att om det inte löser sig, så är det inte slut än. Så det är mitt motto i livet! Har det inte löst sig än, så är det inte slut än! För allting löser sig till slut. Jag måste sluta skriva ordet lösa. Men just nu är det, det ordet jag tror på. Att det finns lösningar på allt.

Rätt skönt att veta. Jag måste in till stan kom jag på nu! Smidigt värre. Ja ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0