Hur vet man att man älskar någon?

Hur visste jag att jag älskade min man?
Jo, vi hade varit ihop ett tag, och efter en tid, så fick jag verkligen tänka till och inte låta orden komma ut ur min mun, trots att de var på väg ut. Jag fick hejda mig gång på gång. Jag skrev sms efter sms tills han erkände att han älskade mig. Ja, jag körde pressen där, men jag visste vad han kände för mig och vad jag för honom. Det gällde bara att skaffa modet och säga det.

Så en kväll, när han var på väg hem vid grinden. Det var sent..vi skulle säga hejdå. Jag sa hejdå. Och då sa han det. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. jag visste att han älskade mig, och jag honom, men när han sa det så blev det verkligt och jag fick en chock. jag var inte beredd på det. Men orden bara ramla ut ur min mun utan att jag hann tänka. Det var då jag visste att jag verkligen älskade honom. Och jag skämdes inte för att hela världen skulle veta det, och jag känner samma sak nu.

Det är verkligen skönt att veta att någon älskar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0