Idiot!

Jag somnade runt halv tre tiden. Jag satte mobillarmet kl. 8.45 för jag börjar 10.00. Jag tar bussen halv tio så är jag lagom framme i skolan så jag hinner köpa kaffe innan föreläsningen.

Jag vaknade imorse, kollade på klockan. Den var 8. Jag somnade. Jag vaknade av att mamma ringer. Jag låtsas vara uppe. Jag lägger mig igen. Jag går upp. Sätter på TV:en. Puffar lite vid fönstret. Jag sätter mig vid datorn för att sätta på musik. Datorn går igång. Jag går in på internet. Framsidan av iGoogle ploppar upp. Jag har en klocka där. Den visar 9.50.

Min första reaktion: Ingenting. Jag puffar.
Reaktionen kom 30 min senare, när jag insåg att jag måste vara världens största idiot. Jag glömde flytta fram klockan på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0