Kalops till lunch!

Kalops till lunch är nog det bästa som finns! ELLER INTE?!

Jag orkar inte hålla på att koka potatis nu kom jag på. Jag är den människan som nog hatar att äta själv mest av alla. Jag påbörjar matlagningen och slutar efter att ha gjort en sak. Igår skrev jag att jag skulle steka ägg, emn jag kan inte äta ägg bara, så jag tänkte ha korv till det. Men så stekt jag korv och drog fram korvbrödet och sket i äggen. Älsk lärde mig att man äter majonnäs med korv o bröd, och inte ketchup! OTROLIGT gott var det!

Jag som annars hatar majonäs! Finns inget värre!

Hmm...

Nu ska jag rota i kylskåpet igen?! Knäckebröd med leverpastej kanske? Usch, nej. Steka ägg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0