Kebabtallrik

Det var länge sen jag åt kebabtallrik! Jag har glömt hur gott det är, men just nu kan jag knappt andas. Och jag ätit halva....usch! Hade älsk varit här nu hade han ätit upp sin och min halva! För det blir alltid så! Jag har någon konstig uppfattning om hur mycket jag kan äta. Jag beställer alltid två pizzor ALLTID! Så har han sin, och jag min. Men jag äter unegfär en fjärdedel så e jag klar! Så äter han min halva...så egentligen räcker det med att jag köper EN pizza, för jag blir mätt så fort jag ser så mycket mat, men ändå beställer jag alltid för mycket! Aja, det blir bra kylskåpsmat! Senare ikväll när jag inte kan sova...! Drack redbull medan jag vänta på maten! SÅÅ GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0