Lite om mig

Så här! Lite kort om mig!

Heter Dina om ni inte förstått det än! Jag är 22 år, gift och min  man är från bosnien, som jag då! Jag gifte mig förra året 26 december, och älsk väntar fortfarande på uppehållstillstånd! Så vi får se vad som händer!

Jag pluggar, bor i Jönköping men jag är annars från Skåne. Jönköping är inte direkt någon metropol men ifall större än det stället jag kommer ifrån!

Jag är klar med skolan nu i juni vilket kommer vara rätt skönt, men då gäller det att hitta en ny bostad, och det gäller att fixa ett jobb så man inte bor ute på gatan! Inte för att det skulle vara första gången...men men, det är ett helt annat inlägg. Men jag ser inte mig själv som ett offer pga det, utan alla dom händelserna gjorde mig mycket starkare, och därför insåg jag att jag kan stå på mina egna ben, även om jag sitter och tvivlar på det för tillfället. Men jag har min stolthet och därför tänker jag inte krypa och be om hjälp, utan jag kommer att lösa det på ett eller annat sätt!

Det enda jag har i sikte är att få älsk att komma hit, så vi kan starta vårt liv tillsammans!

Jag har mina kompisar och dom ställer upp och det är rätt skönt att veta att man har någon här när älsk inte kan vara här!

Usch...förlåt, men jag är på dåligt humör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0