Lunch!

Så, nu har vi käkat thaimat! En stor buffe avslutad med glass och olika frukter. Jag tror min kropp fick en chock när det dök upp frukt i magen, för nu försöker den attackera frukten och bryta ner den. Det är som ett virus i kroppen! Främmande saker i kroppen som ska brytas ner snabbt som fan!

Jag äter sällan frukt. jag köper frukt och det slutar med att hela lägenheten är full av fruktflugor! Så nej, jag tänker inte lägga ner en till krona på att köpa frukt!

Jag har varit duktig. Jag sitter i skolan, tro det eller ej. Jag har förberett mig för plugg. tanken som räknas. Men nu vet jag vad jag behöver göra för att komma igen. Varför känner man sig automatiskt duktig så fort man går in i skolan? Det är nog bara önsketänkande att jag är duktig. Jag önskar att jag var en plugghäst. Jag önskar att jag var en massa annat också, men just nu skulle jag behöva vara en plugghäst. Varför heter det plugghäst och inte pluggåsna? Spelar det någon roll vilket djur det är? Nu gled jag bort från ämnet igen!

Shoppa senare! Yeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0