MAT!

Japp japp! löskokta ägg som jag kokar i min vattenkokare! För det går så mycket snabbare, och sen steker jag falukorv i ugnen för jag hatar fettig mat så jag typ grillar det istället!

Nu sitter du och undrar varför koka korv i vattenkokare?! Jo, för att jag bor i en etta och har ingen riktigt spis, utan jag har två kokplattor som knappt funkar och sen har jag en miniugn där kycklingen blir klar på 30 min! Allt brukar bli bränt för jag inte är van vid sånna här avancerade hightech grejer! Jag vill ha en standard ugn!

I min nästa lägenhet vill jag ha:

- En dörr på mitt sovrum
-Ett sovrum
-Ett kök (just nu har jag en garderob, och så öppnar man dörrarna i mitten så blir det ett kök, jag visar med bild senare)
-En riktig spis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0