NYC Prep!

Det är en rätt ny serie som går ibland TV6. Men det är mycket roligare att hänga på deras hemsida: http://www.bravotv.com/nyc-prep/.
Där hittar ni alla avsnitten och massa annat roligt! Det är som typ The Hills/The City men tänk dig Olivia Palermo i manlig form! :D Rätt kuligt att kolla! Jag vet att ni tycker jag är något av en snobb, men det är jag inte för jag har lika mycket pengar som alla andra. Därför kollar jag på sånna TV-serier och drömmer mig bort! :D

Jag har ingen lust att bli som hon där Kissiebruden! Jag dör av skratt när jag läser hennes blogg. Gårdagens Kissie: Tyra, du är sådan som man fyller ut samhället med! Klockrent dumt sagt! :D

Aja! NYC Prep går på sexan nu ifall ni vill kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0