Plugg plugg plugg!

Och kaffe!

Sitter och photoshopar bilderna som ska in i presentationen. Mycket i min utbildning går ut på att photoshopa bilderna för att få dom att se realistiska ut som möjligt. Vilket kan vara rätt svårt eftersom bilderna är animerade från början. Så mycket går ut på rendering och efter renderingen att phostoshopa utan att sabba renderingen. Vilket inte är kul eftersom en rendering av en bild kan ta upp till 3-4 h att göra, speciellt om det är mycket detaljer.

Usch!

Jag har massa praktikgrejer kvar att göra vilket jag ska ta itu med idag! Sitter på golvet på en kudde vid mitt soffbord för jag har inget skrivbord! Men det är lika mysigt det!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0