Städat!

Nu har jag diskat, moppat golv och plockat undan massa skit! Det känns skönt att ha det städat, men inte för att jag är pedant av mig eller så. Det brukar lätt bli snabbt stökigt hemma hos mig eftersom jag inte har någon vidare kontroll över mig själv t ex när jag ska klä på mig och leta rätt på mina kläder! Jag byter outiftt 3-4 gånger innan jag har bestämt mig, inte för att jag bryr mig men det är helt enkelt en vana som jag måste bli av med.

Jag gillar sitt ai mina mjukisbyxor och ett linne. Det är så typiskt mig att jag konstant är i mjukisbyxor, kanske för jag äger för många, men det är bara för att jag hatar att leta efter jeans. Dessutom känner jag mig instängd i jeans! Tänk dig att bara krypa upp i soffan och ha mjukisbyxor och din favorittröja, och sedan jämför med att ha jeans på dig. Det funkar inte liksom i längden!

Jag har kokat kaffe som jag ska dricka. Glömde dricka mitt morgonkaffe för jag höll på att svälta imorse när jag vakna!

Ska tillbringa dagen liggandes i min soffa och jag ska inte göra så värst mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0