Svårrakat!

Försöka raka benen när man har världens träningsvärk???!!! Tog mig fan 30 min att få dom rakade. Och alla tjejer vet vad jag menar när jag säger vilket pain in the ass det är att raka baksidan av låren!! Jävla position det där! Och precis när man står i den positionen så märker man att man har bilringar och man kan knappt se baksidan av låren av ryggfettet! But i like my bilringar! :D Okej, nu blev jag för närgången här! 

Men att raka benen utan att skära sig är en konst i sig, man kanske ska pröva vaxa? Men nej, inte igen. Gud, varför kan inte min hårsjukdom drabba mina ben istället för mitt huvud???


Kommentarer
Postat av: sofia

jag fick den utav min norska kompis brenda, hon köpte den i bulgarien vad jag vet! men det finns vissa sidor som man kan beställa ifrån och även göra egna t-shirtar! kan kolla efter några sidor så kan jag tipsa! :)

2010-03-25 @ 12:02:07
URL: http://pysses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0