Sverige Demokraterna - En bunt med idioter del 2

//En kraftig straffskärpning för grova och upprepade brott genom bland annat införandet av verkliga livstidsstraff utan möjlighet till tidsbestämning eller benådning för de farligaste brottslingarna, obligatorisk utvisning av alla utländska medborgare som begår grövre brott samt ett omedelbart avskaffande av nuvarande praxis där domstolarna ger återfallsförbrytare mängdrabatter på brott.//
(samma källa som i det förra inlägget)

Varför inte utvisa alla som begår ett grövre brott?! En mördare är en mördare oavsett om han är utländsk eller svensk?!

Vem vill inte få Mats Alm utvisad? Eller han snubben som mördade hon flickan Engla? Jag är den första som hade skrivit på för att få han sistnämnde utvisad för det han gjorde är otroligt avskyvärt! Så sluta påpeka att ni är emot invandrare. kan ni vara rättvisa och ha samma regler för alla? Jag trodde att sverige var ett rättvist land! Och jag hoppas någonstans inne att det fortfarande kommer vara det, för det är det Sverige jag har lärt mig att älska. Lika för alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0