Vadå sömn?

Är det bara jag som har problem med att sova? Älsklingen somnade för ett par timmar sedan..jag sitter i soffan och glor på tv som en idiot. Lyssnar på Ana Masulovics låt på repeat liksom. Varför finns det åtminstone inget vettigt på tv att glo på? Gud, snälla, jag ber dig nu, låt mig att bli trött.

Jag har tillomed plockat undan allt som behövde plockas undan. Jag undrar om jag ska börja vika lakan? Men jag har inte strykjärn och jag hatar att sova i skrynkliga lakan.

Jag ska sticka imorgon och säga upp vår lilla etta imorgon. Vi behöver något större från och med juni. Vi ska flytta. Så mycket att tänka på. Och skolan ja, jag måste ta itu med det.

Försök kombinera äktenskap, flytt, skola och jobbsökande? Usch, FAAAAAAAAAAN! Jag har den jobbintervjun imorgon. Ska antingen skicka mail o säga att jag inte kommer eller så ska jag bara stänga av telefonen vid elva tiden imorgon?

Jag var desperat efter jobb förra veckan, drabbades av panik eftersom juni närmar sig med stormsteg så jag sökte olika jobb. Insåg nog inte att det ena var ett säljjobb och jag hatar sånt. jag hatar att snacka i telefon med vänner, så varför skulle jag gilla snacka i telefon med främlingar??

Usch, jag fegar ut där, jag vet att det är dålig stil!

Usch, jag vill lägga mig bredvid älsk och bara krama om honom....men jag kan inte sova :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0