Världens sämsta uppdatering!

Sen jag började skolan har jag haft ont om tid när det gäller allt, speciellt när jag har försökt göra allt jag kna för att älska ska kunna komma hit! Jag har försökt organisera hit och dit, men vem lurar man??
Mitt liv är en enda stor röra! Speciellt när jag inte har koll på vilka tider jag går i skolan :D
Dessutom, har bönderna beslutat sig att sprida ut sitt bajs på åkrarna så det stinker ute! Och någon trevlig människa besluta sig att ta och pissa i hissen idag! JÄTTE SKOJ!

Så, nu har jag gjort nytt projekt till handledaren. Jag tänkte plugga men det blev inte eftersom älsk kom in på msn, och vi pladdra i 2 timmar! Det är inte ofta jag får chansen att höra hans röst, så när jag väl får det,så tar jag det!  Han sover nu medan jag är klarvaken! Så jävla korkat av mig I KNOW! Men jag börjar inte förrän ett imorgon.

Någon ville ha mer bilder på bloggen, så jag lovar att jag ska skärpa mig och lägga in fler bilder!

Min mobil är helt jävla knasig! Ljudet..alltså..imorgon ska den lämnas in! Den är fan 3 månader gammal! Den bör hålla längre än så här! Men nu är det inte onoff, utan expert. Jag hoppas jag har bättre tur hos dom och får ett trevligare bemötande!

En av mina favvobloggar är tillbaka! Så kolla in den! Massa bra styletips och så vidare! shoetastic.blogg.se! Spana in bloggen! Hur bra som helst!
 
Så, vad gör man tjugo i två på natten? Sover möjligtvis??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0