Flytt!

Så, lite mer tid nu. Jag och älsk flyttar dne 10 juni in i vår tvåa nere i Skåne. Hur skönt som helst att vårt liv kan på börja, fast på riktigt. Visst man oroar sig allit dekonomiskt och så, men jag tror att det kommer att lösa sig till slut ändå. Jag håller koll på det mesta och han visar otroligt mycket stöd. Nu ska jag ha spa kväll med mig själv och ignorera älsk totalt :D Han vet att jag ibland behöver lite tid för mig själv.

Igår hade vi besök av ms Zivcena och hennes pvän! Inte parkeringsplats, utan pojkvän. Rätt kul att man ibland kan göra parsaker trots att jag är anti det. Men men...jag är dessutom övermätt. Magen har svällt upp.

Du kan inte ana vad jag drömde om inatt. Drömde att jag var gravid. Jag hade en bulle, men förlosningen gick skit bra. Det bara knep i magen lite då och då. Betyder detta att jag är redo för barn? Nej. Jag vet att när jag kan sitta på en buss med en skrikande unge utan att jag vill slå till honom, så är jag redo. Men det kanske är annorlunda när det är ens barn? aja, inget mer barnsnack. Det får dröja ett par år till.

Hehe, men det var mysigt att vara gravid i drömmen. En moderlig känsla. Eller berodde det bara på att jag kunde äta vad som helst? hahah...kan ha varit det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0