Lördag!

Jag lipade sönder mig igår. Vi kollade Titanic. Jag har aldrig sett filmen, så vi kollade igår. Jag grät som ett litet barn. Men det var romantiskt. Vem visste att jag kunde vara romantik? Inte jag. Inte älsk heller för all del. Han blev chockad då jag grät under filmen. Men inget slår Benjamin Button. Vackraste filmen ever enligt mig. Men samtidigt vet alla att jag har dålig filmsmak, men den passar mig.

Runt 03.00 började jag flippa. Älsk fick för sig att det är okej att dricka kaffe kl 23.00. Jer mu je bio CEJF! Eh, ja. Mitt i natten började jag dra dåliga skämt, Ur moma is so fat.... :D
And i meant it! EVERY WORD! :P Mouhaha

Aja. Vi vakna runt 11.30. Eller jag vakna då av att älsk väldigt högljutt försökte göra kaffe. Han kan göra kaffe, men som alla killar så använder han varje redskap i köket för att få något gjort. Sjukt mycket disk alltid efter att han har varit i farten. Men jag ska inte klaga. Han klagar aldrig över att han ska göra "tjejsysslor". Vi lever ett 50-50 förhållande. Ansvaret ligger hos oss båda liksom. Ja mussar, stäng munnen och sluta gapa som fån. Välkommen tll 2010!

Älsk är ute och går en sväng så vi får lite tid för oss själva. Eftersom vi bor i en etta kan förhållandet väldigt påtagligt. Så vi respekterar varandras space. Han gör sin grej och jag min men sen har vi vår tid tillsammans. Bara för att vi är gifta innebär inte det att vi är siamesiska tvillingar och konstant tillsammans! Hehe... Jag ska ut o gå en sväng senare med musik i öronen. Men först ska jag göra lite på mitt projekt som ska delredovisas på måndag! Najs!

Take care kebabrullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0