Måndag!

Så, lunchat klart med älsk! Han sitter fast på toan, skyll inget på mig?!
Skön helg! Vi firade 1 maj hos Ms Zivcena o hennes bf! Eller med hennes bf! Rätt kul. Man blev halvt lullig för sen när vi kom hem började jag göra tacos, och jag käkade upp 5 st medan älsk käkaade typ två. Jag vet inte var allt fick plats! Men det fick det! Jag ska bli bättre på att uppdatera, men det gäller att samsas om en dator!

Idag ska jag plugga, städa lite nu, och sen ska vi se söta ut och gå ut och promenera! Gulligt? Japp..8 grader och jag har fått mig en solbränna genom att sitta ute! :P

Aja, sätta igång och plocka undan nu! Projektprojj sen! Wish me good luck. Jag ska sluta vara så äckligt positiv inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0