Tisdag

Tenta uno avklarad. Nu sitter jag hemma i sängen med älsk som ligger bredvid och försöker skrapa ihop en presention till morgondagens redovisning. Imorgon ska jag även skriva klart min rapport efter skolan! Najs najs! Tenta på lördag sen är det examens dags!

Jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera på sistone men that's married life. BUT, notice big BUT, me like!

Dessutom har jag varit sjukt upptagen i skolan. Men just nu sitter jag o lyssnar på musik...Skönt värre. Synd att solen inte excisterar i Jönköping. But Skåne, I'm coming home! :D Om två veckor, rättare sagt den 9 juni flyttar vi ner till Skåne igen. Kommer förmodligen aldrig sätta min fot i Jönköping igen, men ska aldrig säga aldrig ;)
Right?

Visste ni att bosnisk "seljacka" musik fanns på spotify?! Me didn't.

Förresten, moram uslikati Fazliju. Fazlija is the new love of me life. Jag har nattat honom för dagen. Jag var ute i naturen med honom idag och vi besökte många ställen. Fazlija är min nya cykel. Älsk har haft som projekt att fixa ihop en cykel åt mig. Jag har kärlek för rostiga cyklar. Me love. Nu ska jag hitta en begagnad korg bara! Fazlija is cute! (Fazlija=zadnji tocak svera, cojk se napijo sinoc u kafani pa svera po putu malo)...det handlar om unikhet.

Aja, hör av mig senare...ska göra presentationen och kolla project runway. Vilken gång är det att jag kollar på samma säsong av PR? Fuck. The hills avsnittet! NU NU NU!

//Trust is like a mirror, you can fix it if it's broke. But you can still see the crack in the motherfuckers reflection.//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0