STUPID FEELINGS

Kom hem från Malmö nyss. Proven som jag skulle göra för att få jobbet gick åt helvete men så hörde han från Manpower av sig och sa att de vill träffa mig på fredag igen. Men då jobbar jag. Då skiter jag i vilket. Han får helt enkelt hitta en annan dag. Dessutom pallar jag inte köra till Landskrona igen. Alltså jag hittar helt enkelt inte i den staden. Sist gick jag runt i 2 timmar. Jag GPS:a mig fram med mobilen. Jätte kul. Jag hamna hos en Audiåterförsäljare. Han trodde jag var lost på riktigt. Men jag log som en idiot för att verka självsäker :D hehe, men om sanningen ska fram så hade jag inte en jävla aning var jag var.

Jag hade gått över någon bro, typ tågbro med håll i (som jag fastna i med klackarna) sedan hamnade jag på något industriområde. Inte en själ fanns där. Så jag vandrade omkring i två timmar. Spännande värre. Nej fan, nästa gång får någon följa med. Någon frivillig?

Problemet är fan att jag inte har modet att säga nej till folk när de bestämmer möte med mig. Så nu har det blivit jävligt struligt med alla andra möten och jobbtider som krockar. Motherfuckers liksom.

Aja. Nu skriver jag ett mail och säger att jag helt enkelt inte kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0