THROW UP

Jag ska sååå till läkaren imorgon igen. Jag var där i torsdags p.g.a. håret. Jävlarna kunde inte ta blodprov på mig. De stack mig 6 gånger och det resulterade i 6 blåmärken men inget blod. Så jag ska dit imorgon igen. Sto bih moj stari reko, jebo ove doktore kad moraju gledati na internet sta ti je. Nisu oni kao nasi. Nu ska jag sluta låta otacksam.

Men nu har ett nytt problem dykt upp. Eller jag har "lidit" av det sen juni. jag blev magsjuk i juni. Spydde upp allt. Men det har fortsatt. Helt jävla sjukt. Spyr upp allt jag käkar. Nästan iaf. Jag har gått upp 3 kilo. Bolje da ljulja nego da zulja.

Nej. Jag är inte gravid. Har haft mens. Men va fan liksom. Läkare imorgon. Mellan skiften. Jobbar först 7-11.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0