WEDNESDAY

Sitter här. Försöker göra ett projekt som jag inte får betalt för. Roligt? Nej. Inte direkt.

Skjut mig.

Aja. Till roligare saker. Intervjun i fredags gick hur bra som helst efter att jag letat efter företaget i Landskrona i typ två timmar. Jag hatar Landskrona men men. Det får man ta. Eller så får jag flytta till Oslo. Som det verkar nu så kommer jag tillbringa en hel del tid i Norge om jag får jobbet. Aja. Roligt! Tycker jag iaf!

Känner mig asdum för tillfället för jag jobbar för mycket och när jag inte gör det så har jag inte lust med något. Vilket jag tar ut över Älsk. Usch, skärpning :/ Måste hitta lite kvalitetstid med honom! Aja. Göra klart projektet nu så får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0