ALLA HAR RÄTT TILL SINA ÅSIKTER OCH DERAS ÅSIKTER ÄR KORKADE ÄR MIN ÅSIKT

Alltså helt ärligt. Kan min morgontidning handla om något annat än SD? Dom är som terroristerna. Terrorister är ett litet antal extremister som råkar vara muslimer, men hela det muslimska folket blir behandlat som terrorister. Det samma gäller SD. SD råkar vara ett lite större antal extremister som råkar vara svenskar, men nu blir många svenskar behandlade som terrorister.

Därför tycker jag att den som hackade sig in på SD:s sida och haffade listan gjorde rätt. Vadå? Kan ni inte stå för att ni är SverigeDemokrater. Det jag stör mig på är att ni är smygrasister. Liksom ORKA?!

Jag är inte rädd för att SD kom med i riksdagen. Jag är inte rädd för deras åsikter. Alla har rätt till sina åsikter och deras åsikter är korkade är min åsikt.

Det jag är rädd för att ett stort antal okunniga människor har nu kommit till makten. Ignorans är en väldigt farlig sak. VÄLDIGT FARLIG.

Människors ignorans gjorde t ex att AIDS spreds mer eftersom AIDS betraktades som en "homosexuell-sjukdom" och den kunde bara drabba homosexuella. Vad vet vi idag?

SD och AIDS är väldigt lika. Båda är väldigt svåra att bli av med och båda är ett PAIN IN THE ASS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0