Fucking internet

Internet suger bajshål!

Jag beställde internet förra veckan, fick lådan hem i fredags... Det har segat sen dess. Sjukt segt? Minns ni er första internet uppkoppling för typ 15 år sedan??? Ja, så är min idag. Jag kan hinna dansa, göra en smörgås, duscha o laga en trerätters middag, sidan kommer fortfarande ibland inte ha öppnats. Japp, så slö är den.

Jag är ledig för första gången på väldigt länge, och chefen ringde imorse, men jag klickade henne. Jag orkar fan inte jobba sju dagar i veckan. Stare kosti...

Iaf. Ledig idag, jobba tisdag, onsdag, torsdag och gå på nattskiftet på fredagkväll. Ledig helg.

Älsk är i skolan. Gulligt va. Hans första dag. Hoppas han får läxor :D

På matsedeln idag: Cevapi! YEEEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0