VUXENPOÄNG

Jag har samlat en hel del vuxenpoäng idag. Jag har ätit frukost. Tills jag insåg att jag dricker frukost. Äter inte. Jag dricker en kopp kaffe, ett glas juice, ett glas filmjölk och en kopp brocolli&blomkålssoppa. En äter lite yoghurt. Som nästan är flytande då.

Sedan hamna jag o Älsk på banken för jag fatta inte hur jag skulle betala interneträkningen utan OCR nr, men tydlligen behövs inte det. Sen kom jag hem, jobbade lite på min jobbhemsida. (jobbade=försökte i en timme komma på lösenordet för att komma in).

Och nu har jag städat vardagsrummet och hallen. Kvar: Toalett, kök och sovrum. Usch. Diska eller bädda först? Jag moppar trappuppgången istället.

Efter städet ska jag ta itu med jobbsökandet. Usch, jag gillar inte söka jobb. Jag är inte duktig på intervjuer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0